۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

دستگاههای امنیتی عراق اسلحه های ساخت ایران را در شهرک صدر کشف کرد


به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از المختصر: یک منبع امنیتی در عراق گفت: نیروهای امنیتی عراق یک انبار اسلحه را در منطقه ی اورفلی در شهرک صدر کشف کردند، و همه ی اسلحه های این انبار ساخت ایران بودند. شهرک صدر پایگاه اصلی گروهک سپاه المهدی، یا صدر به شمار می رود که رهبر آن یک آخوند تندرو به نام مقتدی صدر می باشد.
به گفته ی یکی از مسؤلان امنیتی، بعد از دریافت اخباری موثق مبنی بر وجود زغه ی مهمات در یکی از منازل منطقه ی نامبرده که در برگیرنده ی تعداد زیادی از اسلحه های مختلفی چون بمب و خمپاره و بسیاری دیگر از اسلحه های سبک و نیمه سنگین بود، این انبار کشف شد.
در همین رابطه، پلیس استان جنوبی میسان روز چهار شنبه از کشف 6 موشک از نوع کراد، در منطقه ی ام غربه در وسط شهر العماره خبر داد، مأموران پلیس چاشنی های آنان را خنثی کردند.
یک منبع امنیتی در این استان گفت: منطقه ای که در آن این موشکها کشف شده است، روز گذشته شاهد پرتاب چند موشک به طرف فرودگاه نظامی این شهر بود. و گفت این حمله هیچ زیان جانی و مالی ای دربر نداشت.
گفتنی است که فرمانده ی نیروهای اشغالگران در عراق ژنرال "رای اودیرنو" گفته بود که ایران سه گروه تروریستی در عراق را حمایت می کند و به آنها آموزش و اسلحه و ... می دهد و نام این سه گروهک را اینگونه بیان کرد (گردانهای حزب الله و گروههای اهل حق و ارتش روز موعود).

هیچ نظری موجود نیست: