۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

سخنـی کوتـاه با آقــای ناصــربوليـده ای


http://www.youtube.com/watch?v=9ejPViyXfoQ&feature=player_embedded

آقای ناصــر بوليــده ای در آغــاز مصاحبـه تان با تلويزيون کــردی آسوسات دو روز بعـد از عمليـات شهيـد اعظـم
چنيـن گفتيـد: «مـن بـه کسانيـکه اعضايـی از خانـواده خودشون رو از دست دادنـد يا زخمـی شدنـد تسليـت می گـم.همــه کسانــی چــون بهــرحـال مـرگ بـرای هيچ کسـی خوب نيسـت هيـچ کاری ارزش اينـو نـداره که آدم به انســان کشتــن دست بزنـــه.......»
بقيــه مصاحبــه تان حرفهايــی تکــراری و بيانگــر مواضــع و نظــرات هميشگــی شمــا بــود. امــا چنــد جملــه بالا کـل گفتگــوی شمــا را تحـت الشعـاع قـرار داد. شمــا به خانـواده هـای اوباش زابلـی، بسيجـی های انسان کـش و پاسداران جنايتکـارتسليـت گفتيد! آيا می دانيـد که خبرنگـاران رژيم پـس از عمليـات شهيــد اعظــم گـزارش دادنــد که هــردو انفجــار در بيــن بسيجی هــا و پاسداران ِ بلوچ کـُــش به وقــوع پيــوست؟ آيا می دانيد که پاســدار احمــدرضـا قاسمی از مجرب تريــن قاتلان مردم بيگناه بلــوچ و يکــی از مهره های اصلــی اطلاعــات رژيــم ، در بيــن زخمــی شدگــان بـود که چنــد روز پيش به جهنــم رفت؟

آقای بوليـده ای ! از شمــا انتظــار نمی رفـت کـه بـه ايـن زودی چنيــن موضعـی اتخاذ کنيــد! اگـر به سابقــه مبارزاتــی تان نظــری بيفکنيــد فبــل از شــروع مبارزات مسلحانـه سرمچــاران خبــری از شمــا در تلويزيــون هـا و راديوهـا نبــود. شمـا که بعنــوان يــک بلـــوچ نقـش «منبــع اخبــار بلــوچستــان» ومفســر را در ميديـا داشته ايـد به برکـت خـون شهــدای بلوچستــان و مبــارزات سرمچــاران بلوچستــان مطــرح شده ايــد. آری شهدايــی که به دســت احمــد رضــا قاسمــی ها به شهادت رسيده انــد. حالا شمــا می آييــد و به خانواده هــای قاتلان ِ فرزنــدان بلــوچ و اشغالگــران بلوچستــان تسليـت می گوئيد؟

آقاـی بوليــده ای! اگــر خبــر نــداری بـا خبـرشـو کـه در بلوچستـان مبـارزه ای آزاديخواهانـه در جريـان اســت. مبـارزه ای که گستـرده و به حــق اسـت. مبـارزه ای تاريخــی بـرای رهايــی از يـوغ استبــداد و بردگـی. مبـارزه بـرای کســب آزادی بلوچستــان و حقــوق ملــت قهرمــان بلوچ. هــزاران تــن از بهتريــن و آگاهتريــن فرزنــدان بلوچستــان با بکار گيــری تاکتيــک جنــگ مسلحانـه در مقابــل دشمـن صـف آرايـی کرده و بـا ايثـار زندگـی، جوانی و جانشان به پيش می تازنــد، تـا ملـت بلـوچ بـه هـدف ديرينـه اش کـه همانـا آزادی و حاکميـت بـر سرنوشـت خويــش اســت، برســـد.
شهيــد محمـــد جان و شهيــد عبدالباســط جان دو تــن از بلوچهــای فداکار و مسئــول بودند که جــان و زندگــی شان را داوطلبانــه وقهرمانانــه فدا کردنــد و تبلـور خشـم ميليونهـا بلـوچ را به خامنــه ای قاتل، اوباش زابلــی و پاسدارهــا، اطلاعاتی هــا و اشغالگــران فاشيســـت نشان دادنــد و بـه دشمنــان فهماندنــد که جهــاد و راه مقــدس سرمچــار شهيــد عبدالمالــک تا پيــروزی ادامــه دارد...

آقای بوليـده ای ! جـای تاســف اســت که چنيــن سـردرگــم هستيــد و بطــور ناگهانــی جلــوی دوربيــن آسوســات شديــد دلســوز و قاتلان و همــدرد خانواده هــای جنايتکــاران!
از آنجائيکــه يک بلــوچ فعــال هستيـد، اگر بخواهيــد می توانيــد با مبــارزه مسلحانــه سرمچــاران بلوچستــان و صفــوف دوســت و دشمن واضح تر و مسئولانه تر برخورد کنيد و چنين اشتبــاهــات بزرگــی را تکـرار نکنيـد.

آژانــس خبـــری تفتــان

هیچ نظری موجود نیست: