۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

حمله نيروهاي امنيتي به مسجد امام شافعي اهواز



سني نيوز: به گزارش خبرنگار سني نيوز از شهر اهواز نيروهاي امنيتى به مسجد امام شافعي كه در نزديکي شهر آبادان واقع است يورش بردند و در هاي مسجد را بستند.

مسجد امام شافعي آخرين مسجد اهل سنت در شهر اهواز بشمار مي رود که توسط حکومت ولي فقيه بر روي نماز گزاران اين منطقه بسته شد. گفتني است حکومت ايران که ادعاي تامين حقوق اقليات را دارد چندين مسجد اهل سنت را قبلا در اين شهر کاملاً نابود كرده و اين مسجد آخرين مسجدى است که در سلسله مساجد ويران شده اين شهر ثبت گرديد. حکومت جنايتكار ولي فقيه در سال هاي اخير هزاران تن از مبلغين و مراجع مذهبي را به منطقه اهواز اشغال شده فرستاده است تا مذهب شيعه را در بين اهالي اين منطقه منتشر نمايند.
از سوي ديگر منابع محلي شهر اهواز گزارش ميدهند که مقامات حکومت ايران ميليون ها دلار را بخاطر ايجاد اماکن اقامت براي واعظان و مبلغين در مناطق دور افتاده و فقير به مصرف رسانيده است تا مانع گسترش مذهب اهل سنت شود.
اين يورش بر مسجد امام شافعي پس از تهديدات به اصطلاح نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهر اهواز همزمان با افتتاح بزرگترين دانشکده مذهب شيعه بمنظور گسترش مذهب تشيع در شهر محمره انجام پذيرفت، اين دانشکده شاخه اي از حوزه علمي قم براي ترويج تشيع و فتنه اندازي در ميان مردم اهواز تأسيس شده است.
همچنان منابع مطلع گزارش داده اند که "عبدالله بحراني" به حيث رئيس اين دانشکده كه بنام «حوزه علميه سيد شهدا خرمشهر "محمره"» نامگذاری شده از طرف مقامات دولتى تعيين گرديده است.
قابل ياد آوريست "عبدالله بحراني" از سر سخت ترين دشمنان اهل سنت در منطقه اهواز شناخته شده است و چنانکه از وي نقل قول شده، وي تعهد كرده است حرکت بيداري مذهبي فرزندان عرب نژاد را که در اين اواخر در ميان مردم اهواز گسترش چشمگیری يافته و منجر به پيوستن هزاران تن از مردم عرب شيعه به مذهب اهل سنت شده را سرکوب خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست: