۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

موسوی عملیات ایران در عراق و لبنان و عربستان را فاش کرد

به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از شبکه ی دفاع از اهل سنت: سایت ندای سبز آزادی دلایل استعفای میرحسین موسوی از منصب نخست وزیری در زمان ریاست جمهوری خامنه ای در سال 67 را فاش کرد.
میرحسین موسوی چند روز پیش تهدید کرده بود که دلایل استعفای خود در اثنای جنگ ایران با عراق که مرتبط با اختلافات وی با خامنه ای بود را فاش خواهد کرد، موسوی گفت: اگر لازم باشد من سبب اسعفای خود از نخست وزیری را در سال 67 شرح خواهم داد.
میرحیسین موسوی در زمان حیات خمینی نخست وزیر ایران بود که این منصب بعد از مرگ خمینی لغو شد، خامنه ای در زمان حکومت میرحسین موسوی رئیس جمهور ایران بود.
ندای سبز آزادی که این متن را منتشر کرده بود به جزئیات اشاره نکرد و به این نکته نگاهی گذرا داشت که میر حسین موسوی بارها به عملیات خرابکارانه و تروریستی خامنه ای در لبنان و عراق و عربستان همچنین هواپیما ربایی هایی که در زمان حکومت وی و بدون اطلاع وی صورت گرفته بود اعتراض کرده است.
این سایت گفت: موسوی با خامنه ای در آن زمان اختلافات زیادی داشت به طوری منجر شد موسوی سه بار استعفا بدهد ولی به خاطر مردمی بودن و حمایت شخص خمینی از وی، خامنه ای مجبور می شد وی را به نخست وزیری انتخاب کند.
این سایت می گوید: نکات مهمی در نص نامه ی استعفای میرحسین در سال 67 وجود دارد که حوادث آن زمان را به روشنی بیان می کند، و در قسمتی از این نامه به عملیات خرابکارانه ی ایران در کشورهای منطقه از جمله عربستان و لبنان اشاره می کند و می گوید این کارها بدون علم و آگاهی من انجام شده است.
موسوی در این نامه که به خامنه ای نوشته بود به سلب صلاحیت حکومتش در سیاست خارجی اشاره می کند و می گوید : هم اکنون سیاست خارجی در مورد افغانستان و لبنان و عراق در دست جناب عالی است… به کشورها نامه فرستاده می شود و حکومت بنده از آن هیچ خبری ندارد.
در این نامه باز آمده است: آقای لاریجانی می گوید : گفتگو ها با آمریکا از 5 کانال مختلف انجام می شود، ولی من با وجود اینکه رئیس حکومت می باشم هیچ اطلاعی از این کانالها ندارم.
موسوی در این نامه عملیاتهای ایران در خارج از مرزهای کشور را فاش می کند و می گوید: تو بهتر از هر کس دیگری می دانی تبعات منفی این عملیاتها در خارج از کشور چقدر زیاد است.
وی در ادامه گفت: ما بعد از ربوده شدن هواپیماها این اخبار را می شنویم، و بعد از اینکه تمام دنیا صدای تک تیر انداز را در خیابانهای لبنان شنید ما می فهمیم که چه چیزی رخ داده است.
و تأکید کرد که ما بعد از اینکه حکومت سعودی مواد منفجره را از دست حجاج ایرانی کشف می کند، از قضیه با خبر می شویم. و با وجود اینکه همه می دانیم چقدر وجود اینگونه کارها به حکومت ضربه می زند ما نمی دانیم که “کی” و “چه وقتی” انجام می شوند.

هیچ نظری موجود نیست: