۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

محمدرضا خباز : نفت كه بر سر سفره نيامد، نان را هم بردند


محمدرضا خباز ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اظهارات محمود احمدی‌نژاد مبنی‌بر این‌که با اجرای این طرح یک فقیر هم نخواهیم داشت، تصریح کرد: اما این‌که از همین اول گفته شود ما یک فقیر هم نخواهیم داشت از آن حرف‌هایی که است که باید گفته شود آرزو بر جوانان عیب نیست، اما واقعیت ندارد.خباز گفت: ما تنها کشوری نیستیم که این طرح را اجرا می‌کنیم هرجا که این طرح اجرا شد مردم ریاضت کشیدند و این تحمل کردن‌ها و قبول گرفتاری‌ها به منزله روشن بودن پایان کار نیست، معتقدم این حرف‌ها که پیشاپیش زده می‌شود، برای مردم توقعاتی ایجاد می‌کند و بعدا مجبور خواهیم شد بگوییم نمی‌توانیم و از عهده آن برنمی‌آییم مثل همان شعار " آوردن نفت بر سر سفره مردم" است.نماینده کاشمر تصریح کرد: ما در گذشته شاهد بودیم که رئیس‌جمهور گفت نفت را بر سر سفره مردم می‌آوریم اما دیدیم که نان را هم از سر سفره مردم بردند. یا این‌که گفته شد اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام می‌کنیم اما رئیس‌جمهور گفت که این حرف را نزده است، به نظر من خبرنگاران رسالت بزرگی در تذکر به مسئولان دارند و باید این سخنان را مستند کنند و به مسئولان یادآوری شود که شما این سخنان را گفته‌اید و نمی‌توانید به راحتی از آن بگذرید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

رژیم ولایت فقیه و علی خامنه ای که خود را حضرت علی می نامد و فقط یک وجب مانده تا مثل نمرود ادعای خدایی بکند ،با توقیف گذرنامه و ممنوع الخروج کردن مولانا عبدالحمید برای جهانیان مجددا ثابت کرد که هیچ کس سوای چهار تروریست مانند مقتداصدر،حسن نصر اله و عمارحکیم که فقط برایش فتنه گری و آشوب و ترور انجام بدهند ارزشی ندارد و یک رهبر علمی و مذهبی اهل سنت ایران که در سمیناری که خود حجتیهای رژیم جهل و جور هم دعوتند نباید بدون اجازه رژیم شرکت کند و با این کار نشان داد که اهل سنت با جمعیتی بالغ بر بیست میلیون در ایران اقلیتی هستند که حق شهروندی ندارند و کاملا مورد تبعیض هستند و نبودن چنین شخصیتی در اینچنین سمیناری ندای مظلومیت اهل سنت را که مورد تبعیض مذهبی و قومی واقعند حداقل برای همان اندیشمندان جهان اسلام و رسانه ها و مدعیان حقوق بشر آشکار ساخت .
این رژیم نه اخوت و برادری می شناسد و نه حق و حقوق ! در هفته های اخیر پس از ممانعت از اجرای مراسم مسالمت امیز ختم بخاری این هم نمونه دیگری از عملکرد رژیم !
به هر حال در دیکتاتوری رژیم آپارتایدی خامنه ای و آخوندها هیچ شکی نیست و وقتی اهل سنت که به نوعی اقلیت محسوب نمی شوند ، اوضاع در مورد سایر اقلیتهای ملی و مذهبی تا چه اندازه تبعیض آمیز و مشقت بار است.
به هر حال همه مردم ساکن ایران برای رهایی از ظلم و رسیدن به عزت و حقوق خویش تنها و تنها یک راه دارند و آن هم سرنگونی این رژیم فاسد و تبهکار است .
به امید آزادی
یا شهادت یا سعادت
میریونس بلوچ