۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

خجسته باد و مبارک قدوم ماه صیام بر مسلمانان


سنی نیوز: فرا رسیدن ماه میهمانی رب العالمين، ماهی که سفره نعمات و برکات بیدریغ حق سبحانه وتعالى بر همۀ عالم گسترده می‌شود. و آواز ملکوتی و پرطنین قرآن؛ کلام پاک رحمان گوشهای خلایق را نوازش می‌دهد… را به همۀ مسلمانان جهان تبریک و تهنئت عرض می‌کنیم.
رمضان ماه نشاط و سرور ماه دعا، ماه قرآن، ماه نور
لحظاتی قبل خبرنگار سنی نیوز از سرزمین حرمین شریفین گزارش داد که دادگاه عالی عربستان سعودی فردا چهارشنبه 20 مرداد/اسد سال 1389 هـ ش مصادف با 11 آگوست 2010 میلادی را بعد از رویت هلال ماه مبارک به عنوان اولین روز ماه رمضان سال 1431هـ ق اعلان نمود.
ادارۀ سنی نیوز از بارگاه باری تعالی مسألت دارد که این ماه مبارک را ماه پیروزی حق بر باطل، و ماه سرنگونی کاخهای ظلم و ستم و رسوائی چپاولگران و طاغوتیان جهان قرار دهد. و ملت مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین و ایران و افغانستان و عراق و چچن و بقیۀ مسلمانان رنجدیدۀ جهان را از زیر یوغ دشمنان ظالم و متجاوز رهایی بخشد و در سایۀ کرم و فضل بی انتهایش همۀ ما مسلمانان را مورد رحمت و شفقت و عطف خویش قرار داده از گناهان و کوتاهیهایمان درگذرد، و به راه حق و توحید و یکتاپرستی رهنمونمان کرده برآنچه رضایت اوست ما را ثابت قدم گرداند. و در نهایت امر پس از زندگانی با سعادت مرگ شهادت را به نام هدیۀ سخاوتش نثارمان کرده در بهشتهای برین با پیامبران و صالحان و نیکوکاران محشورمان گرداند…

هیچ نظری موجود نیست: