۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

فقر و تنگدستی : پدری گلوی دختر شش ساله ‌اش را برید


خمینی خبیث با فریب دادن مردم انقلاب کرد وبه مردم قول داد که پول نفت را به ملت تحویل می دهیم ونماینده این خبیث احمدی کوتوله هم گفت که من پول نفت را بر سر سفره شما می آورم .لی حالا می بینیم که روزانه ملت فقیر ایران روزانه بعلت فقر و بدبختی خودگشی می کنند واز ترس رسوایی اول بجه های خود را می کشند وبعد خودشان خودکشی می کنند

ایسنا: پدری که پس از بریدن گلوی دختر 6 ساله‌اش، خودزنی کرده بود، توسط پلیس زنجان دستگیر شد.
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر به ایسنا افزود: بعد از ظهر روز پنجشنبه 14 مرداد ماه امسال تعدادی از اهالی که در اطراف یکی از مجموعه‌های تفریحی قاوازنگ زنجان بودند، از وقوع یک حادثه هولناک مطلع شدند و پلیس را در جریان بریدن گلوی دختر 6 ساله‌ای توسط پدرش قرار دادند.
ماموران پلیس پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که پدر سنگدل در اطراف یک سد واقع در این مجموعه تفریحی که جای دنجی بود، اقدام به تیغ‌زنی گردن دخترش کرده و پس از آن گردن خود را نیز بریده است.
ماموران پدر و دختر غرق به خون را به یکی از بیمارستان‌های زنجان منتقل کردند و بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. تحقیقات اولیه در رابطه با این حادثه نشان می‌داد که پدر 33 ساله از همسرش جدا شده و به مواد مخدر اعتیاد دارد.

هیچ نظری موجود نیست: