۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

اتحاد شرک و خرافه بین مسیحیان و شیعیان


سنی نیوز: این همه گنبد و بارگاه در عراق و ایران برای ترویج خرافات و خالی کردن جیب عوام الناس کافی نبود که حالا شعیان مرقد نمادین حضرت عیسی مسیح (ع) را می سازند نام این طرح «اتحاد پرچمداران امام مهدی(ع)!!» است. البته ساخت مرقد نمادین عیسی (ع) یکی از مجموعه اقدامات این طرح است. دیگر اقدام آن، مبارزه با شیوخ افراطی وهابیت (یعنی اهل سنت) و محاکمه آنان در دادگاه های بین المللی است.
به گزارش رافضه آنلاین، اخبار رسیده از کشور مصر حاکی از آن است که پس از مذاکرات انجام شده میان گروهی از شیعیان و مسیحیان مصر (حتما با حضور نمایندگان یهود) توافقی میان طرفین صورت گرفت تا در آینده ای نزدیک ساخت مرقدی نمادین برای حضرت عیسی مسیح (ع) آغاز گردد.
در همین راستا روزنامه «الأقباط» وابسته به انجمن قبطی های مصر ضمن تأیید این خبر، گفتگویی با «محمد درینی» چهره سرشناس شیعیان مصر که دبیرکلی شورای آل البیت (آل البیت اسمی که با آن همیشه مردم را می فریبند) مصر را نیز برعهده دارد، انجام داد.
«محمد درینی» در ادامه این گفتگو افزود: طرح ساخت مرقد نمادین حضرت عیسی مسیح (ع) از اهداف انسانی و دوستی!!! میان ملت ها برخوردار است. با این کار می توان از پیروان ادیان مختلف حمایت کرد و این امر موجب نزدیکی میان شیعیان، و مسیحیان در عراق خواهد شد و بی شک در افزایش ثبات و کاهش بی ثباتی و ناامنی در عراق تأثیر گذار خواهد بود.
دبیرکل شورای آل البیت مصر در همچنین افزود: ساخت این مرقد نمادین در نزدیک شدن مسیحیان و شیعیان در دیگر کشورهای عربی و بین المللی نیز تأثیر گذار خواهد بود. نام این طرح «اتحاد پرچمداران امام مهدی(ع)» است. البته ساخت مرقد نمادین عیسی (ع) یکی از مجموعه اقدامات این طرح است. دیگر اقدام آن، مبارزه با شیوخ افراطی وهابیت!!! و محاکمه آنان در دادگاه های بین المللی است.

راست گفته اند کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز


خداى سبحان مى فرماید:
(یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَمَنْ یتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا یهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ) (مائده 51)
«ای مومنان یهودیان و مسیحیان را كه (در مقابله با شما) دوست و هوادار یكدیگرند، به دوستی نگیرید؛ و هر كس از شما آنان را دوست گیرد، جزو آنان است؛ الله ستمكاران را هدایت نمی كند».
و می فرماید:
(لَا تَجِدُ قَوْمًا یؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیوْمِ الْآخِرِ یوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ كَانُوا آبَاءهُمْ أَوْ أَبْنَاءهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِیرَتَهُمْ أُوْلَئِكَ كَتَبَ فِی قُلُوبِهِمُ الْإِیمَانَ وَأَیدَهُم بِرُوحٍ مِّنْهُ وَیدْخِلُهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا رَضِی اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ أُوْلَئِكَ حِزْبُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ) ﴿22 مجادلة ﴾
«قومی‌ را كه‌ به‌ خداوند و روز قیامت‌ ایمان‌ داشته‌ باشند نمی‌یابی‌ كه‌ با كسانی‌دوستی‌ كنند [و از آنان‌ پشتیبانی‌ و با آنان‌ همیاری وهمكارى‌ كنند] كه‌ با خداوند و پیامبرش‌مخالفت‌ می‌ورزند ولو آن‌كه‌ پدرانشان‌ یا فرزندانشان‌ یا برادرانشان‌ یا خویشاوندانشان‌باشند یعنی‌: هرچند آن‌ مخالفان‌ و معاندان‌ خدا و رسولش‌; پدران‌ و قوم وخويش این‌مؤمنان‌ هم‌ باشند».

هیچ نظری موجود نیست: